فرزینفرزین، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

فرزین کوچولو زیبا و باهوش

چند شعر جدید

1391/7/26 19:59
نویسنده : افسانه
22,528 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجا که فرزین جون ما چیز یاد گرفتن رو خیلی دوست داره شعرهای زیادی توی مهد یاد گرفته .

من اینجا چند تاش رو براش یادداشت میکنم .

 

چراغ راهنماییم قشنگم

سبزمو زرد و قرمزم سه رنگم

قرمز من یعنی نرو ایست ایست

یعنی حالا نوبت تو نیست نیست

وقتی که زردم برو اما یواش

برو ولی مواظب خودت باش

سبزی من یعنی خطر بی خطر

ردبشو از خط کشی بی دزدسر

من سر هر چهارراهی رییسم

همکار خوب آقای پلیسم

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

فصل پاییز چه میوه هایی داره

اولش اناره پرتقال و لیمو نارنگی میاره

خرمالوش چه خوبه خوردنش باحاله

توی زمستون هیچی نیست

باید بهش داد نمره بیست

چونکه میخواد برای ما شادی بیاره

بازی بیاره

######################

میوه نخور نشسته

رویش مگس نشسته

اول بشور با دقت

بعد بخورش با لذت

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مهر و آبان و آذر سه ماهه پاییز

هم سرده هم گرمه

×××××××××××××××××××××××

شیطون بدجنس و بلا

دمی داره به این هوا

گول میزنه بچه هارو

دور میکنه خوبیها رو

باید که بیرونش کنیم

از خودمون دورش کنیم

دمش رو پیدا کنیم

اعوذبا... بکنیم

@@@@@@@@@@@@@@@@@@

سلام چه خوب و زیباست

غنچه روی لبهاست

به مادر و به پدر

به خواهرو برادر

به هر که روبه روییم

کلام اول ماست

××××××××××××××××××××

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)