فرزینفرزین، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

فرزین کوچولو زیبا و باهوش

آموزشهای جدید

1391/9/19 18:08
نویسنده : افسانه
376 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم .

چند وقتی که داری میری مهد و چیزهای جدید زیادی یاد گرفتی .

مثلا سوره های قران و زبان انگلیسی .

از اونجایی هم که شما به یادگیری علاقه داری همشون رو سریع یاد میگیری.

niniweblog.com

من هم برای هر چیز جدیدی که یاد میگیری یک جایزه واست تهیه میکنم که با علاقه بیشتری به آموزشهات برسی.

                                                          niniweblog.com

از روز اول من یا بابا میبردیمت مهد و میاوردیمت خونه

اما حالا واست سرویس گرفتیم . آخه هوا سرد شده و تا ماشین گرم بشه و بخوایم ببریمت خیلی طول میکشه . اما وقتی سرویس میاد دنبالت دیگه توش گرمه و پسر قشنگم سرما نمیخوره .

راستی از سرماخوردگی گفتم و باید بگم که امسال که شما داری میری مهد همش سرماخورده ای و حسابی ضعیف شدی . دایم من و بابا به همراه شما تو راه دکتریم . امسال هم که به خاطر تحریم ها واکسن آمفولانزا پیدا نشد که بهت بزنیم تا شاید کمتر سرما بخوری .

                                          

خدا مواظب همه فرشته کوچولوها هست

                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)