فرزینفرزین، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

فرزین کوچولو زیبا و باهوش

پسر عزیزم فرزین

1390/11/11 21:04
نویسنده : افسانه
852 بازدید
اشتراک گذاری

ماچسلام پسر زیبا و باهوشم

تو با اومدنت به زندگی من و پدرت گرمی و حرارت خاصی دادی

تو از همون اول که پا به این دنیا گذاشتی با کارها و حرکاتت همه رو شگفت زده می کردی

از تمام هم دوره ایهات باهوش تر بودی

من و بابا همیشه به تو افتخار میکنیم

خیلی زود حرف زدن رو شروع کردی و توی ١.٥ سالگی هم شعر های زیادی رو بلد بودی و برای همه میخوندی

من باهات کلمه کار میکردم و تو هم یاد میگرفتی . فیلمت رو هنوز دارم که تو ١.٥ سالگی نزدیک به ٥٠ کلمه رو یاد داشتی و من ازت میپرسیدم و تو بهم جواب میدادی

الان هم که ٣.٥ سالته هوش سرشاری داری و همیشه طرز فکرت و صحبت کردنت مثل بزرگترهاست

همیشه از خدا بخاطر اینکه تو رو به ما داد ممنونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)